Zakres wykonywanych zadań związany jest z organizacyjno - techniczną obsługą radnych Rady Miejskiej, w tym w szczególności:
- Przygotowywaniem pism urzędowych dotyczących merytorycznego zakresu działania Biura Rady Miejskiej.
- Protokołowaniem posiedzeń komisji Rady Miejskiej.
- Prowadzeniem dokumentacji dot. skarg i interwencji mieszkańców, kierowanych do Rady Miejskiej i jej organów.
- Prowadzeniem rejestru interpelacji i zapytań oraz wniosków zgłaszanych przez radnych wpływających do Biura Rady Miejskiej.
- Przygotowywaniem projektów uchwał oraz uchwał podjętych na sesji Rady Miejskiej.
- Prowadzeniem rejestru wniosków i opinii Komisji Rady Miejskiej.
Unieważnienie naboru na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry na podstawie zapisów Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Tarnowskich Górach oraz na stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych wprowadzonym Poleceniem
Nr 111/2009 Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry z dnia 18.03.2009r.
z późniejszymi zmianami, unieważnia nabór na stanowisko Podinspektora
w Biurze Rady Miejskiej ogłoszony w Biuletynie Informacji Publicznej w dniu 14.01.2011 r.
Dotychczas nadesłane oferty zostaną niezwłocznie odesłane ich adresatom.
Tarnowskie Góry, 21.01.2011r.
wz. Burmistrza Miasta
(-) Jolanta TUSZYŃSKA
Zastępca Burmistrza